KOLEKSI SAMPUL RAYA AIDILFITRI 1440H

Salam alaikum untuk semua sahabat blogger mek ..


Koleksi sampul aidilfitri 1440h. Hobi mengumpul sampul raya ini datang setahun sekali aje. Setiap tahun mek memang gemar sangat kumpul sampul raya untuk tengok yang mana cantik, yang mana simple, yang mana nampak korporat dan seumpamanya. Cuma tahun sebelum-sebelum ini mek tak ambik satu per satu gambar sampul aidilfitri tersebut. Hanya simpan dalam beg begitu sahaja. Jadi tahun ni terasa nak koleksikan di dalam album maya serta melakarnya juga di dalam blog mek sendiri. Sekurang-kurangnya tahun depan boleh lihat balik kenangan sampul aidilfitri tahun ini. Koleksi ini adalah hasil daripada anak-anak yang dapat duit raya, bukan mek yang dapat isinya. Jadi jom tengok hasil-hasilnya :


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Malaysia Airports


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Malaysia Airports


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
TNB


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
TNB


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Didi & Friends


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Didi & Friends


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Samsung


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Samsung



Koleksi sampul aidilfitri 1440h
RHB


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
RHB


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
AVON


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
AVON


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Tiada Jenama


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Tiada Jenama


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Prudential BSN


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Prudential BSN


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Ariani


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Ariani


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Secret Desire


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Secret Desire


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Cik Misi


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Cik Misi


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
PNB


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
PNB


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Biskut Tuan Anas


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
Biskut Tuan Anas


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
BHP


Koleksi sampul aidilfitri 1440h
BHP

Korang pula macam mana, suka tak kumpul sampul aidilfitri ni? Ada yang sama dengan korang tak?

Sekian ..

#aidilfitri1440h
#hobisetahunsekali
#sukasuka
#bloggercariidea
#blogger
#banker
#sampulrayatnb
#sampulrayadidi
#sampulrayasamsung
#sampulrayamalaysiaairports

12 comments

  1. cantik2 this year. macam pakat dok lawan kan buat sampul lawa2..
    pastu sayang nak kasi orang hehe..

    ReplyDelete
  2. PC perhatikan anak-anak buah PC dapat duit raya sampul duit rayanya didi n friends..hihihi.

    ReplyDelete
  3. makin kreatif sampul raya 👍

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya Aidilfitri Mek, Maaf Zahir & Batin..
    Cantik semua sampul duit raya yang Mek kumpul, nampak exclusive.
    Suka dengan warna dan rekabentuk setiap satu..

    ReplyDelete
  5. yela mek. bila nk hantaq sampul berisi duit raya ni. eheheh

    ReplyDelete
  6. Unik sampul raya..tradisi yg perlu diteruskan ...xlama lg mungkin guna e-duit raya pula

    ReplyDelete
  7. cantik2 sampul duit raya, dulu rajin buat koleksi. Tapi laki iols jenis ocd kekadang. abes dia buang hahah

    ReplyDelete
  8. Lawa sampul Malaysia Airport tuuu.. Dulu dulu kalau dapat duit raya sampul buruk pun rasa nak simpan buat kenangan je.. 😅

    ReplyDelete
  9. Tahun nie byk sampul raya.. tp x pernah simpan.. selalunya akan buang.. tp mmg unik2 sampul raya nie

    ReplyDelete