TEMBERANG AYDA JEBAT MENJADI BUALAN

Salam alaikum untuk sahabat blogger mek ..

Temberang oleh Ayda Jebat, single yang keberapa entah AJ ni keluarkan pada tahun 2018. Menariknya Ayda Jebat ni sama umur dengan mek tapi muka kami kalau bertepek tak nampak macam sama baya pun, kan? Selepas kejayaan beberapa lagu seperti Pencuri Hati, Kamu Sangat Nakal, AJ kembali dengan tajuk lagu yang buatkan orang rasa nak dengar. Temberang? Siapakah yang dimaksudkan dalam lagu tersebut? Jarang pula orang guna perkataan temberang sekarang ni.


#AYDAJEBAT
#TEMBERANG

Dalam klip video Ayda Jebat kali ini, secara rasminya di siarkan di Youtube pada 21 Disember 2018 pada jam 8.00 malam. Mek antara yang terawal la kot tengok video Ayda Jebat ni. Dan mek makin nak menyokong statement spouse mek yang mek ni suka lagu rentak catchy. Ternyata, Temberang mampu mengikat hati mek. Walaupun lagu dia agak simple, lirik yang berulang, maksud yang mudah difahami, tapi rasanya lebih baik begitu, kan? So jom dengar lagu Temberang ni macam mana.

Aduh aduh aduh aduh aduh abang
Aduh aduh aduh aduh jangan
Aduh aduh engkau temberang

Aduh aduh aduh aduh aduh sayang
Aduh aduh silap besar abang
Aduh aduh kalau kau temberang

Bilang pada ku apa kau mahu
Mahu diriku dekat dekat tapi engkau malu
Katakan saja ku yang kau punya
Janji bahagia jangan biar tunggu lama lama

Kerana ku mahu kau selamanya untukku
Katakan engkau mahu

Hadir dirimu dalam hidupku
Biar selalu malam malam ku mimpi kan kamu

Aku tahu kau suka
Kerana aku juga samaJangan kau temberang 


#AYDAJEBAT
#TEMBERANG


Sekian ..


#TEMBERANGAYDAJEBAT
#TEMBERANG
#TEMBERANGFEVER

7 comments

  1. Dengar lagu ni tengah mengantuk terus cerah mata, haha

    ReplyDelete
  2. ada tengok melodi baru ni..capur kpop..arabic..dangdut..fuhh

    ReplyDelete
  3. Cik Ash dengar dah lagu ni tengok dekat Meletup comel la dia joget dengan lengok gendik hahaha

    ReplyDelete
  4. lagu dia kebanyakkan fresh and catchy. lain sket dari yang lain so orang mudah ingat. apa pun best

    ReplyDelete
  5. incik suami minat benor dengan AJ ni..huh

    ReplyDelete