PROSPERITY BURGER MCDONALD DAH MUNCUL KEMBALI ! APAKAH PENTANDANYA?

Salam alaikum untuk sahabat blogger mek ..

Prosperity Burger McDonald dah kembali ! Kebanyakkan yang mek tanya, mesti tertunggu-tunggu dengan kehadiran Prosperity Burger ni. Mana taknya, semenjak diperkenalkan, dikeluarkan pula secara bermusim, memang Prosperity Burger ini mendapat kedudukan dihati para peminat McDonald. Mek sendiri secara jujurnya tidak begitu menggemari Prosperity Burger kerana kepedasan sos lada hitamnya yang memang wow ! Pun begitu, tahun ni mek nak juga cuba cabar diri dengan Prosperity Burger McDonald. Mana tahu tetiba terjatuh hati pula.


#PROSPERITYBURGER
#DESSERTMCDONALD

Selain daripada Prosperity Burger, kali ini didatangkan juga secara combo untuk memuaskan anak tekat para netizen iaitu :


#PROSPERITYBURGER
#DESSERTMCDONALD

McFizz sensasi kedinginan air macam orange lemon tapi berpop-pop dalam mulut kita bila diminum. Apa tu mek? Korang kena rasa sendiri la baru tahu rasa pop-pop tu macam mana. McFizz ni memang refreshing, kena makan dengan Prosperity Burger yang pedas lada hitam tu. Another yang baru adalah Twister Fries. Seperti korang sedia maklum, fries yang dihidangkan di McDonald tak penah mengecewakan. Sesedap rasa isi kentang yang lembut digoreng rangup dan keasinan garam. Tabur sikit lada hitam kat atas fries dan nikmatinya sementara masih panas. Yummy !

Tidak dilupakan juga kepada dessert pemanis mulut yang dihidangkan juga kepada semua rakyat Malaysia iaitu :


#PROSPERITYBURGER
#DESSERTMCDONALD


#PROSPERITYBURGER
#DESSERTMCDONALD

Satu peluang yang korang tak boleh lepaskan. Pembelian melalui apps tentunya akan lebih menguntungkan korang. Dengan RM17.95 korang akan dapat semua di atas kecuali Pie Taro tadi. Yang itu korang nak add on pun boleh, kalau tak suka dengan perisa keladi, boleh je kalau tak nak cuba pun. Tapi mek lebih suka kalau cuba dulu sebab baru lah boleh rasa sendiri sedap ke tidak. Mek dulu noob macam tu lah, segala pie McDonald keluarkan tak pernah cuba dengan alasan, tak suka crispy karipap macam tu. Sekali makan Pie Jagung Kastard, nahhhh, mesti nak cuba dan cuba lagi.

Korang dah cuba ke semua yang mek cerita ni? Kalau belum, jom ke McDonald terdekat. Kita cuba dan ambik gambar, upload di FB dan IG. Kalau rajin buat di Youtube sekali. Kehkeh. Yang untung nanti korang, mana tahu gambar korang tular dengan info yang baik. Seronok, kan? Jangan lupa letak link diruangan komen ❤


#PROSPERITYBURGER
#DESSERTMCDONALD


Sekian ..


#PROSPERITYBURGER
#DESSERTMCDONALD
#IMLOVINIT

5 comments

  1. Wooooo x sabariah nk p mkn ni.. nk voucher.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. tandanya dah nak dekat CNY.. ice cream banyak topping kat mcd dah keluar..sila cuba

    ReplyDelete
  3. cik nor pernah makan pie epal & pisang jer..hihi

    ReplyDelete
  4. rasa nak cuba semua benda ni mek, paling mengancam tu haa aiskirm laici, pai taro (keladi kan). Prosperity tu pun aduhh

    ReplyDelete
  5. Tandanya CNY dah nak datang. . Ala lama dah tak makan prosperity.. Suka rasa pedas lada hitam hihihi

    ReplyDelete