Sunday Blues : Amani dan Amzar ber-wefie !

Assalamulaikum sahabat blogger !

Selamat berhujung minggu uols yang Negeri luar, yang Kelantan, Johor dan Terengganu selamat bermula minggu a.k.a selamat berkerja L Sempena dengan permulaan minggu ni tak nak karang panjang-panjang la, nak tunjuk gambar anak mek je – Aimy Amani dan Ammar Amzar J


Kakak, Jom wefie !

Rindukan anak bila tinggal pergi kerja, tapi takkan la nak berhenti kerja semata-mata rindu. Maka terpaksa la menahan rindu. Kirim kalimah cinta dalam doa sahaja supaya sempat jumpa dua budak ni setiap hari. Sekarang ni macam-macam berlaku. Tak kemalangan kat tempat kerja, kemalangan kat jalanraya. Bedebor hati bila drive kereta.

Korang macam mek jugak ke bila tinggalkan anak pergi kerja? Korang seriau tak drive kereta sekarang? Nanti share dekat komen ye.



Sekian…


26 comments

  1. Amboiii kemain lagik dia.. kecik2 dh pandai tu.. hahaha comel sgt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi. satlagi handphone sorang satu :) hahaha

      Delete
  2. comeynya dua beradik ni selfie. suka tengok gambar budak2 dah pandai senyum. cheeky sangat.

    ReplyDelete
  3. memang seriau nk drive sekarang, kadang kita berhati2 masa drive, tp orang lain lak yang cuai dan efek kat kita.

    smga kita semua terhindar dari sbrg kmlgn dan kecelakaan, aminnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. kadang bukan silap kita, tapi kita jadi mangsa. allahu, jauhkan lah benda benda cam tu. aminnn

      Delete
  4. comelnya! mungkin kalau saya dah berkahwin dan beranak akan rasa rindu juga nak tinggalkan anak bila pergi kerja

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. mesti rindu punya. hari hari duk dengan dia.

      Delete
  5. comelnya anak2... jd pengubat rindu tgk gambaq anak

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul nina. rase tak sabar nk tgu wktu asar. nk balik jumpa ank

      Delete
  6. alaa. comelnya amzar gelak... amani duk tengok ajer... muka mek la ni.... Chinese look...

    ReplyDelete
  7. Alolo comelnya dia selfie... lepas ni diaorang selfie sendiri... habislah phone mamanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah. itu ler pasal. kena beli camera kodak satu bg diaorang ni

      Delete
  8. Hahahahaha... biasa la tu, mesti ingat kat anak... and especially, isteri... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa, ingat isteri lebih ye. bagus bagus

      Delete
  9. Dulu lepas berànak dah lama tak drive memang seriau gak la... Dah lama sikit rasa okay balik. Hm sebab kolam dekat je dengan rumah, paling lama pun tinggal anak dalam 3 jam je.. hahaha. Tapi tetap rasa rindu 😊

    ReplyDelete
  10. Alolo.. Comel nya mereka.. Perasaan risau tu memang sentiasa ada tiap kali drive.. Tambah bila hantar dan amik anak sekolah.. Kadang kita dah hati-hati.. Orang lain pula careless..

    ReplyDelete