Aidiladha 1438H WrapUp

Assalamulaikum sahabat blogger !

Allahuakhbar ! Salam Aidiladha buat rakan taulan mek yang beragama Islam. Walaupun entry mek ni agak lewat, tapi bace lah ye. Katenya Wrap Up J

Aidiladha 1438H – mek tak berkorban tahun ni. Pada mulanya memang niat nak akikahkan Ammar Amzar tapi disebabkan spouse mek tidak begitu bersetuju (sebab mak dia tak beraya kat Kelantan, mak dia beraya di Putrajaya sempena menyambut cucu baru), maka mek tak jadi ambik bahagian tahun ni. insyaAllah tahun depan buat akikah Ammar Amzar.

Pagi raya tu baru kami balik ke kampung sebelah spouse. Memang dah jadi rutin raya balik kampung dia dulu sebab kampung mek lepas zohor semuanya baru nak kunjung mengunjung. Plus, kampung spouse (mak saudara spouse) memang bela lembu untuk dikorbankan. Spouse antara yang menyumbang tenaga dalam sesi melapah dan pembahagian daging. Mek dan anak-anak hanya duk dalam rumah tunggu siap segala bagai je la. Time anak tidur nyempat la tolong basuh pinggan and kemas-kemas.

Lepas sembahyang Jumaat baru balik mek punya hometown pulak. Raya kali ni semua berhimpun kat riumah nenek. Macam meriah pulak rasenya. Dah lame tak berhimpun cam tu. Dah dekat maghrib baru gerak balik rumah mummy.

So ini lah gambar raya kami pada maghrib aidiladha :


 Team kuning tanpa sengaja. Baju kurung tu sale dekat nile.com.my so mek grab. Dah maknya kuning, maka semuanya akan dikerah untuk menjadi kuning seperti mek J


Aidiladha korang macam mana? Cerita dekat mek di ruangan komen, okei.


Sekian…


IKLAN

Mek ada jual innersnowcap berhantu ni. Pernah dengar tak? Sure best bila pakai sebab dia tak panas and amat selesa. Ini testimony mek sendiri, bukan sesaje nak up *hahah*

Snowcap ni tak mahal pun, RM10 je sehelai. COD free area KB and postage will be charge RM5.


Colour available by week. So nak tahu colour ape yang ade sekarang boleh whatsapp mek kat kosong tiga kali satu, tujuh lapan lima kosong, dua lapan kosong J

11 comments

  1. Hai.. CikLa ada tag mek tau

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2017/09/comeback-giveaway.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. mek akan join secepat mungkin :) insyaAllah

      Delete
  2. hehe... cantiknya kuning... akak jarang sgt pakai sedondon...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terkuning tnpa sengaja tu sheila. hihi. mek pun baru tahun ni sedondon. sebelum ni tkpernah pun.

      Delete
  3. Hi mek ! Slmt hri raya😂 lma x singgh sini ..ingtkn mek x aktif dh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hiih. alhmdulillah masih lagi aktif. nnt slalu jenguk mek ye

      Delete
  4. Oloh comelnyaa anok sis dua orang tuu
    Geram tengokk

    ReplyDelete